Základní informace
Typ dokumentu Dopis
OdesílatelMartinů, Bohuslav
Odesílatel (korporace)
Lokace odesláníPaříž
Datum odeslání19.05.1939
PříjemceJean-Aubry, Georges
Příjemce (korporace)
Lokace přijetíPaříž
JazykFrancouzština
Původ, datum získáníKopie od Erica Van Lauwe
Vlastník pramene- Soukromý vlastník, Private owner
Stará signatura v IBM63/2
Signatura v IBMJea 1939-05-19
Obsah a fyzický popis
Stručný obsahDěkuje za vše, byl by rád, kdyby mohl mít B. Chestera (pro vydání DVOJKONCERTU); neudělalo by dobrý dojem, kdyby byl rukopis Dvojkoncertu poslán přímo od Booseyho, zařídí, aby byla partitura doručena panu Gibsonovi skrze nějakého prostředníka; věří, že by dílo mohlo mít komerční úspěch, protože je to kompozice pro smyčce, ví od UE, že Bartókovo dílo, které je z části také pro zdvojené smyčce, bylo velmi žádané; posílá seznam děl, ale nemá pro všechny notový materiál a některá díla jsou v exkluzivitě jako SMYČCOVÉ TRIO Č. 2 - Trio Pasquier, SMYČCOVÝ KVARTET Č, 5 - Pro Arte, KONCERTANTNÍ DUO (Georges a Victor Desarzens); zajímalo by ho zejména umístění TŘÍ FRAGMENTŮ Z OPERY JULIETTE nebo krátké skladby vyňaté z opery [HRY O MARII] - La legende et la Nativité; chce zkomponovat Suitu českých tanců pro orchestr ve stylu Dvořákových Slovanských tanců, mohl by to být výborný artikl pro editora; ptá se na někoho, kdo by mu mohl dávat lekce angličtiny; chystá se Jean-Aubry napsat kritiku na TRE RICERCARI?; prosí o její zaslání, neboť by ji potřeboval pro Booseyho k propagaci, až vyjde partitura; v Paříži ještě nenašel jedinou kritiku tohoto koncertu, ačkoli zde bylo pět provedení.
Celkový počet listů1 + 1
Počet popsaných stránek2 + 2
PoznámkaK dopisu je přiložena obálka; adresa odeslání B. Martinů: 31 av du Parc Montsouris, Paříž; adresa přijetí: 11 bis rue Théodore de Banville, Paříž 17e
FixaceRukopis
PřílohyDopis obsahuje Martinů soupis skladeb (LOW).
Digitalizace
Quality of digitisationProfi

Preview only available at the Institute.

Location as subject
Boston, Massachusetts
Londýn
Paříž
Vídeň
Person as subject
Corporation as subject
Composition as subject
« previous
ID 936 (entry 1 / 0)
next »