General information
Call number at the BM Institute169/ASY
Title of the composition Tears of the Knife, H 169
Class of the sourceNon-musical source
Type of the sourceSynopsis
Closer specification of the typeAutograph synopsis
Author Martinů, Bohuslav
Ribemont-Dessaignes, Georges
Person as subject Ganzová, Josefina
Language 1French
Language 2Czech
Origin
Content
Physical description
Diplomatic transcription of the title pageLa scène.
Number of leaves1
Number of pages bearing notation2
Dimensions (width x height)209 x 268 mm
Writing instrumentPen
Markings by B. MartinůČeský text na s. [2]: „Zpěv musí býti více mluvený než zpívaný, rychlý. Recitace a mluvené patie musí býti provedeny buď absolutně monotoně na jednom tonu a nebo affektovaně, či s přehnanou deklamací, dle okolnosti. Eléonore spíše křičí než zpívá, přechází, exaltuje vše do nervosnosti. Matka je velice affektovaná až na několik míst kde zpívá zcela tiše (dle partitury) Satan je joviální ve své masce, spíše cynický, pohyblivý v masce cyklisty a úplně cynický v masce oběšeného. (Scéna se smějící se hlavou ([...]) může býti případně vynechána) Scéna kde hledá matka Eleonoru je v úplné tmě, osvětlena jen elek. lampičkou (silnou) matčinou Scéna kdy vyjde měsíc musí být osvětlena měsícem t. j. ze zadu. Bycyclette negrův je vysoký se dvěma malými kolečky v zadu. Scéna 6 s tančícími nohami je osvětlena jen reflektory. Mluvené (deklamované) partie musí míti rychlý spád.“
CommentsSmall drawings
Source deposition
Owner of the sourceČeské muzeum hudby
Call numberG 3076
Acqusition number8/63
Note on the ownershipProvenience: L. Štanglerová, Praha; gift 18 May 1963
Note on the acquisitionEnclosed to the letter addressed to Fina Tausiková (TauF 1928-03-26).
Digitisation The document is not digitized. Hard copy available in Bohuslav Martinů Institute library.
« previous
ID 630 (entry 1 / 0)
next »